Voor Gall & Gall ontwikkelde Mandev het serviceprogramma 'Hart voor de Klant' voor haar 500 winkels om de servicegraad op de winkelvloer te verhogen.
“Ik ervaar de service van Mandev als een voorbeeld voor vele andere bedrijven. Mandev is in staat om de klant werkelijk centraal te zetten zonder de eigen expertise los te laten. Denken vanuit de klant is een mooie kreet, maar Mandev brengt hem in praktijk. Dit gaat van het mee eten van een broodje in de kantine tot aan het maatwerk leveren met betrekking tot de opleidingen.”
“Als klant heb ik de service binnen Mandev als positief ervaren, zowel van de directe gesprekspartners als ook van de backoffice en de andere collega's op kantoor. Binnen een groeiende en dynamische onderneming als Mandev komt het wel eens voor dat mijn directe contactpersoon in gesprek was en altijd word ik dan klantvriendelijk en deskundig door een andere collega te woord
gestaan. Spoedacties worden dan direct opgepakt en voor andere zaken word ik dan vervolgens diezelfde dag teruggebeld door mijn eigen contact persoon die al antwoorden heeft op mijn vraag. Zelf ervaar ik de service van Mandev op hetzelfde niveau als van de zelfstandige ondernemer in mijn woonplaats waar ik al jaren klant ben!”