Voor Karwei bouwde Mandev de klantgerichtheidsprogramma's 'PrimaKlus' en 'PrimaKlus in Beeld' die vervolgens via het middle management organisatiebreed geïmplementeerd werden.
“De service van Mandev is prima. Het geeft vertrouwen als je van elkaar op aan kunt en er op kunt rekenen dat de ander op dezelfde manier denkt over de dienstverlening. Ook is het prettig als je bij het stellen van vragen of het hebben van wensen niet het gevoel krijgt dat het te veel gevraagd is. Bij Mandev hebben we op deze manier een erg prettige periode gehad, die veel heeft bijgedragen aan het verbeteren van het proces in de winkel en de manier van werken van ons als team.”
“Wij hebben inzicht gekregen hoe wij onze klanten efficiënt en klantvriendelijk kunnen helpen. Door bewust te kiezen voor indirecte of directe sturing naar de medewerker. De medewerkers zelf in te laten zien dat onze klant zich "thuis" mag voelen in de Karwei te Veenendaal. Dit door middel van o.a. het invullen van het retailkwadrant en andere middelen die ons aangereikt zijn door Mandev. Door relatief weinig middelen heb ik in deze periode veel weten te bereiken.”