Onze klanten

Retail / Cash & Carry





Zorg & Gezondheid





Auto  motive





Overheid





Zakelijke dienstverlening





Wat zeggen onze klanten?

Hunkemöller
Hunkemöller had als doel de organisatie in verschillende landen stevig en eenduidig neer te zetten. De uitdaging hierbij was dat de visie over te brengen op de medewerkers zodat zij dit uitdragen op de winkelvloer. Dit vroeg om een mentaliteitsverandering bij onze medewerkers. Wij konden hier extra support bij gebruiken en hebben daarom de samenwerking met Mandev opgezocht. Mandev heeft de filiaalleidsters en de verkoopsters getraind in de zogenaamde Salsamethode: Sales samen aanpakken. Daarin staan vooral de verkoopvaardigheden centraal. Méér klantfocus, daardoor meer klanttevredenheid en daarmee meer omzet. Wanneer je de mensen in de winkels traint, moeten zij wel op een goede manier ondersteund worden door hun leidinggevenden. Daarom heeft Mandev de regiomanagers opgeleid tot coach. Bij zes winkels zijn we nu een pilotproject gestart, daar focussen we ons op de maximale uitvoering van Salsa. De resultaten zijn veelbelovend. Het werkplezier en het enthousiasme van de medewerkers zijn zichtbaar toegenomen en daardoor is de omzet gestegen. Dat heeft natuurlijk straks een sneeuwbaleffect op de rest van de medewerkers. Zij zijn nieuwsgierig en willen ook op deze manier aan de slag.

 

Ronald Voogt
Sales Director International Hunkemöller


 


Baderie
“Mandev geeft geen platte verkooptrainingen. Zij veranderen gedrag. Dàt resulteert in meer verkoop. Wat bijvoorbeeld enorm geholpen heeft voor Baderie is dat feiten die gedeeld zijn in trainingen als eyeopener dienden. Zo wisten veel ondernemers niet dat 57% van de klanten bij een juiste ontvangst effectief in de koopmodus komt, mits je daarna de goede dingen doet. Je moet als verkoper naar de klant toe bewegen, hen de juiste toegevoegde waarde bieden. Je ziet nog weleens in een winkel een grote balie, met daarachter verstopt iemand die zegt: “als ik wat voor je kan doen hoor ik het wel hè”. Dat kon misschien tot 2007, maar nu zeker niet meer. Het ‘zero-moment-of-truth-moment’ ligt nu thuis. Klanten bereiden zich gedegen voor. Dus je moet de verwachting van de klant waarmaken, of zelfs overtreffen. Hierin traint Mandev.”

Gert Berkel
Formulemanager Baderie


 

Expert
Ik ben heel blij met de Mandev-opleidingen. We staan een stuk bewuster en gemotiveerder in de winkel. De verkoopgesprekken zijn anders: We stellen open vragen en besteden oprechte aandacht aan de klant. Al met al werken wij dankzij de trainingen een stuk relaxter. We zijn maar een klein clubje en het gaat geleidelijk, maar we maken iedere week stapjes.

Anita Brouwer
Expert ondernemer

 

E-mailen
Bellen
LinkedIn