Strategy in Action!

 

Hoe maakt u van een klant een zeer tevreden klant? Organisaties denken vaak dat ze hun klanttevredenheid kunnen verhogen door de uitvoering te verbeteren. Nog sneller, nog beter en nog minder fouten. Hiermee maakt u het verschil niet, uw klanten verwachten dit al. Het gaat erom dat u emotionele beleving van de klant verbetert, door oprechte aandacht te geven en service te verlenen die de verwachtingen van de klant overtreffen. De vraag is natuurlijk: Hoe krijgt u dat voor elkaar? Hoe zorgt u ervoor dat uw medewerkers de waarden van uw organisatie uitdragen en uw klanten een optimale emotionele beleving laten ervaren? Dat is de expertise van Mandev. Wij helpen u om organisatiestrategie te vertalen naar het gedrag van de medewerkers, zodat u zeer tevreden klanten krijgt.

 

Wij brengen uw strategie in actie.


 


Wat doen we?
Mandev biedt organisatiebrede maatwerkprogramma's om haar opdrachtgevers maximaal te ondersteunen bij het vertalen van de missie, visie en strategie naar de plek waar de klant het oordeel velt: 'de laatste meter' daar waar de klant de organisatie ontmoet. Dit gebeurt door alle medewerkers te ontwikkelen, te trainen met als doelstelling: gedragsvernieuwing door beter begrip van de organisatiestrategie, meer klanttevredenheid, betere samenwerking, meer creativiteit en een beter resultaat!...


Wat doen we?





  • ABN-Amro
  • Bad-in-beeld
  • Baderie
  • Boer-staphorst
  • Beter-Bed
  • Bank-Slaski
  • Bakker-Bart
  • Brain-wash
  • CandA
  • Colmore
  • Cosmo
  • Delfland
  • De-goudse
  • De-beijenkorf
  • Curves




Onze klanten
De klanten die wij mogen en mochten ondersteunen.


Onze klanten



Wat zeggen onze klanten?
Wij hebben ons werk pas goed gedaan als onze klanten 100% tevreden zijn.


Wat zeggen onze klanten



Over Mandev
De naam van ons bedrijf komt van MANpower DEVelopment. Mandev is een organisatieadvies- en trainingsbureau, gespecialiseerd in het verhogen van de interne en externe klantgerichtheid door vertrekkend vanuit de ondernemingsdoelstellingen, te implementeren (te DOEN). Mandev als strategisch partner vertaalt, implementeert en verankert  voor de retail, zorg, overheid, automotive en zakelijke dienstverlening  (profit en non-profit) 'strategie in gedrag' en genereert daardoor zichtbare verandering en resultaatverbetering...


Over Mandev











E-mailen
Bellen
LinkedIn